הממונה על פניות הציבור
פנייה לממונה על תלונות הציבור
הממונה משמש כתובת לכל אדם המבקש להגיש תלונה על המועצה והגופים הנתונים לביקורתו של מבקר המועצה. הממונה מברר תלונות פרטניות על מנת לפתור בעיות במסגרת היחסים בין הציבור הרחב לבין המועצה, שמירת זכויותיו וקבלת שירות יעיל ואיכותי.
פניה לממונה על תלונות הציבור באמצעות טופס מקוון באתר המועצה מענה ראשוני ניתן עד 5 ימי עבודה אישור קבלת פנייה במייל /ב-SMS והתייחסות ראשונית בירור וטיפול בתלונה 21 ימי עבודה שליחת תשובה רשמית במייל לפונה הפקת דו"ח שנתי ממונה פניות הציבור הדו"ח מפורסם אחת לשנה עד ל-30/4 הצגת הדו"ח במליאת המועצה ופרסומו באתרזמני התקן לטיפול בפנייה לממונה תלונות הציבור
לחצו כאן
נושא השירות/ קטגוריה
זמן תקן
מהות הטיפול/הערות
בכל פנייה, יש למלא את הטופס הבא ולהקפיד על מילוי כל השדות