אופן פתיחת בקשה לטיפולים
1. מילוי שאלונים הורה+גורם חינוכי (גננת/מורה) - מצורפים בהמשך כל השאלונים 2. קבלת הפנייה מרופא המשפחה לתחום הטיפול המבוקש 3. המרפאה פותחת בקשה בצירוף ההפניה של הרופא והשאלונים שהגשתם לאבחון /לטיפול המבוקשים 4. קבלת תשובה מהמרפאה על אישור הבקשה 5. במידה והבקשה אושרה – היחידה תיצור עמכם קשר לקביעת תור 6. במידה והבקשה לא אושרה – - ניתן לפנות למשרדי היחידה ולקבל פרטים על קבלת הטיפול באופן פרטי במידה והבקשה לא אושרה – - ניתן לפנות למשרדי היחידה ולקבל פרטים על קבלת הטיפול באופן פרטי הגשת בקשה לטיפולים שבסל
אלו שירותים כלולים בסל?
שלבי הגשת בקשה לטיפולים שבסל
קישור לשאלונים הורה + גננת/מורה כללית/מכבי
סוג שאלון| קופ"ח
כללית
מכבי
שאלון הורים
שאלון צוות חינוכי
מה עושים במצב בו המרפאה לא מאשרת את הבקשה?
ביחידה ניתנים טיפולים לחיזוק תשתית גופנית, שיווי משקל ומיומנויות תנועה מגוונות. ניתן לקבל את הטיפולים ביחידה ולהגיש בקשת החזר דרך הביטוחים הפרטיים. בכדי לפתוח בקשה ביחידה יש למלא שאלון הורה+שאלון של הצוות החינוכי ולשלוח למייל [email protected] מצורפים השאלונים לפי גילאי הילד עבורו נדרש הטיפול: במידה ופתחתם בקשה לטיפול רגישי ובקשתכם נענתה בשלילה, חשוב שתדעו שניתן לקבל את הטיפול ביחידה גם באופן פרטי. ניתן לפנות למשרדי היחידה לקבלת פרטים נוספים. מצורפים השאלונים לפי גילאי הילד עבורו נדרש הטיפול: כאשר עולות שאלות התפתחותיות הדורשות חשיבה והתייעצות עם רופא, ניתן לקבל הערכה ומעקב ע"י פסיכיאטרית ילדים. שרות זה עדין לא ניתן ע"י הקופות ולכן דורש תשלום באופן פרטי דרך היחידה (ניתן לבקש החזר דרך ביטוחים פרטיים). בכדי לפתוח בקשה ביחידה יש למלא שאלון הורה+שאלון של הצוות החינוכי ולשלוח למייל [email protected] מצורפים השאלונים לפי גילאי הילד עבורו נדרש הטיפול: פניה לשירותים שאינם כלולים בסל
פנייה לטיפול באמצעות ספורט טיפולי
סוג שאלון| קופ"ח
כללית
מכבי
שאלון הורים
שאלון צוות חינוכי
פנייה לטיפול רגשי
סוג שאלון| קופ"ח
כללית
מכבי
שאלון הורים
שאלון צוות חינוכי
פנייה לטיפול פסיכיאטרי
סוג שאלון| קופ"ח
כללית
מכבי
שאלון הורים
שאלון צוות חינוכי