נוער מבני שמעון יצאו למונטריאול כדי לספר את הסיפור הישראלי


בצל המצב הביטחוני בארץ, יצאה לאחרונה משלחת בני נוער מהמועצה שלנו למונטריאול שבקנדה. הם השתתפו בשבת משותפת, סיירו בעיר, התנדבו במפעל שיקומי לאנשים עם מוגבלויות, ארזו יחד מארזים למשפחות נזקקות והעבירו לבני נוער קנדיים סשן חווייתי על החיים בישראל בתקופת המלחמה.

לכתבה המלאה לחצו כאן >>