מודים לצוותי הרפואה שלנו


כחלק מהקשר ההדוק והעבודה המשותפת שלנו במועצה עם האחיות וצוותי המרפאות ביישובים, הגענו אליהן עם שי קטן ומכתב הוקרה, כדי להביע את הערכתנו העמוקה על היותן עוגן יציב, בטוח ומרגיע עבור התושבים שלנו. תודה שאתן מעניקות לא רק מענה רפואי איכותי, אלא גם חיוך, אוזן קשבת ותחושת ביטחון שאין לה תחליף. הנוכחות והעשייה שלכן הן עמוד התווך של הבריאות והחוסן בבני שמעון.