מסכמים שנה של עשייה, חינוך והשראה בגיל הרך
לאחרונה קיימנו מפגש סיום שנה מרגש ומיוחד לצוות גננות המועצה במרחב "סיפרונייטה/מוזה" של בני שמעון. במהלך האירוע ציינו גם רגע מרגש במיוחד - פרידה משתי גננות ותיקות ויקרות, שסיימו את דרכן המקצועית אצלנו בגנים לאחר יותר מ-30 שנות עשייה חינוכית. שרית חדד מהגן במושב ברוש ולילך דנדקר שעבדה שנים רבות בגן בקיבוץ דביר. תודה לכל צוותי הגיל הרך על שנה של עשייה משמעותית, על הלב הגדול ועל המחויבות לחינוך איכותי ומיטבי עבור ילדי המועצה.