גני הילדים מבקרים בבתי הספר
ילדי הגנים שלנו התחילו לעשות את צעדיהם הראשונים לקראת המעבר לכיתה א׳. במהלך הביקורים הם זכו להתנסות בשיעור אמיתי, השתתפו בהפסקה פעילה מלאה באנרגיות, סיירו במתקני בית הספר, הכירו את הסביבה החדשה שמחכה להם בשנה הבאה וגם נהנו מארוחת בוקר משותפת ומגבשת. תודה לצוותי החינוך, למורות, לגננות ולכל מי שעוטף את הילדים באהבה ומאפשר להם להתחיל את הדרך החדשה עם תחושת שייכות, ביטחון והתרגשות.