עופו (כבר לא ממש) גוזלים, חיתכו את השמים.


בסוף חודש מאי התקיים טקס הסיום של תלמידי י'ב במבואות הנגב. אקורד הסיום של מסע ארוך ומפותל, שכלל אתגרים לא פשוטים כמו מגפה עולמית, משברים פוליטיים וכמעט שלוש שנים של מלחמה קשה מנשוא. בוגרים יקרים שלנו - המון בהצלחה בכל אשר תפנו והמשיכו לצעוד בדרככם החדשה לאור ערכיה של מדינת ישראל היהודית והדמוקרטית ולעצב את המדינה כולה לאורם, והכי חשוב שובו תמיד הביתה בשלום.